Gillar





Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Snyggt! Är ljusstakarna vad jag tror; ett IKEA-fynd?

2009-11-26 @ 16:45:56
Postat av: Marina

Jepp ... kollade in det nya jättevaruhuset i Malmö häromveckan och då fick de följa med hem!

2009-11-29 @ 13:34:19
Postat av: Katten Pejst

Då hade jag rätt:-). Roligt förresten att du fortfarande uppdaterar din blogg!

2009-11-30 @ 20:56:41
Postat av: puppan

Det blir ju väldigt sällan nuförtiden :). Men hallen och gästrummet är snart klara :-0. Så det kommer kanske lite bilder eftersom.



Sen håller jag på med ett nytt renoveringprojekt ute på gården. Har rivit ut allting och skall måla VITT, nytt kök, o nytt badrum.



Kul att höra från dig förresten!!!

Postat av: Katten Pejst

Åh vad roligt- då får du uppdatera lite om hur det går med ditt nya renoveringsprojekt! Jag håller utkik här på bloggen framöver!

2009-12-01 @ 23:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback