Mastodontbokhyllan på plats

Japp nu sitter den där på väggen - bokhyllan med stort B! 3,6 m bred och 2,4 m hög! Planerad in i detalj vad gäller måtten :). Lite Montana-inspirerad. Den blev helt perfekt. I love my möbelsnickare!!!

Jag skall känna efter om jag vill ha en vit sida även in mot väggen eller om jag vill att det skall bryta av med väggfärgen. Ev. skall även lite hyllplan in. Sätter man in ett hyllplan i mitten så får det plats två rader med pocketböcker i en kub. Den är även måttad så att man får in en pärm stående i skåpet. Jag tror det är en väl avvägd balans med luckor men jag kan sätta dit fler om jag vill.

Oj vad skönt det skall bli att äntligen få samla alla böcker och administrativa papper på en enda plats!!!




Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Jag säger bara en sak: ursnygg!!!!!

2009-12-15 @ 19:42:06
Postat av: A-K

Gud vad läcker den blev! Är det skåp längst ner?

Postat av: puppan

Visst blev den fin!!!



Det är sex delar med nio kuber i varje del. Sedan har jag satt luckor på de två nedersta raderna ... så jo man kan väl kalla det skåp :).

2009-12-19 @ 11:37:38
URL: http://renovering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback