Bytt plats

39941-910

Skänken från Kina (som jag ropade in på Lauritz) har hamnat i det stora rummet. Det fanns en plats där på långsidan som såg lite tom ut så jag testade att flytta in den bara för att "prototypa" hur det såg ut med en skänk där. Hade dock inte tänkt att ha just den pjäsen, men den har blivit kvar.

När jag väl flyttat ut skänken från hallen så fick hallen mycket mer rymd = vill inte ställa tillbaka den där. Formmässigt står den bra där den står - fyller platsen väl och ger bra förvaring. Gillar dock inte träslaget i den miljön. Tror något i vitt skulle göra sig bättre. Så jag vete sjutton vad jag skall göra. Någon föreslog att måla den .... men det är lite helgerån att måla en sån gammal fin möbel kan jag tycka. Nåväl ...  den får nog stå kvar ett tag till :)!

Kommentarer
Postat av: Lotta

gud vilken snygg lampa till höger, var har du köpt den?? jättefint!

Postat av: Martina

Tack för tipset! De var riktigt snygga. Får se vad det blir! Lampan var hur snygg som helst!

2008-04-09 @ 21:34:07
URL: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback