Muu

Jag brukar inte gilla "komattor". Men när jag såg den här runda ullmattan "Muu" så hajjade jag till. Tycker den är fin. Kanske en rund i burspråket? Tillsammans med en vit eller svart ox-chair ??? :)

39941-677
(Bild från
Axeco).

image623

Då måste naturligtvis orientmattan vid soffmöblerna ersättas med en neutral matta. Men jag har nog redan bestämt att den där orientmattan skall rullas ihop och läggas upp på vinden på obestämd tid. Så snart dyker det väl återigen upp lite prototyp-bilder på hemlånade mattor - denna gång i soffmiljö :-0.
 
edit: när jag googlade lite såg jag att designtjejen bloggat om samma matta. Tycker hon har en trevlig blogg väl värd ett besök.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fint rum, såg lungt och mysigt ut :)

Postat av: Emmelie

Tjingeling!
Vad kul att du tyckt eom min blogg :-) och vad roligt att du skrev om den här! Snygg stol!! (och matta såklart! :-) ).
Kram

2007-10-14 @ 15:15:56
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback