Coolt

39941-732

Kommentarer
Postat av: Thomas E

?!



Vad gör vår matsal på din blogg? Studsade högt i TV-soffan när det ploppade upp... Förväntade mig inte att hamna hos oss, på besök hos dig.

2010-01-09 @ 01:47:25
Postat av: puppan

Men åh så himla roligt!!! Vet du att jag tidigare bodde i lägenheten över dig? Det är numera mina svärföräldrar som bor där - Tommy och Anita! Hörde dig spela vackert piano i julas när jag var där :).



Ken och jag flyttade in där 1995. Vi drog ner till Skåne 2001 och blev såsmåningom kvar här ... fast det inte var riktigt meningen. Men lägenheten bebos ju numera av Kens mor och far.



Jag hoppas det var ok att jag visade bilden på bloggen. Jag tycker ni har renoverat helt fantastiskt schysst!!!



Hälsningar,

Marina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback