Todo

Jag börjar mer och mer inse hur viktigt det är med rejäla taklampor i denna lägenhet. Inte för belysningens skull utan för att plocka ner rymden.

Gardiner har jag inte orkat börja tänka på ännu.

Sängbord och sänggavel .... tänka, tänka.

Sen har vi även det "lilla rummet" (som inte alls är litet) .... det skall ju oxo inredas.

På lilla toaletten finns en del saker att fixa klart.

Soffbord funderar jag på så det knakar...inte alls lätt att bestämma i det jätterummet. 

Läshörnan i burspråket.

Hallen .... spegel och eventuell fondvägg. Ny lösning för ytterkläder.

+ tusen smågrejer.

Man behöver inte vara overksam :). 

Kommentarer
Postat av: linda

Det låter nästan som tankarna som maler i mitt huvud! Just nu är det tapeter, sängbord, sänglampor, vardagsrumsbord och en massa mer som jag letar efter!

Postat av: Sara

hehe... det där känner jag igen :-) Men rätt så angenäma funderingar... :-)

2007-03-12 @ 12:17:04
URL: http://sarasally.blogg.se
Postat av: puppan

Trevligt att veta att man inte är ensam :).

2007-03-12 @ 23:38:12
URL: http://renovering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback