Pysslat

Jag brukar inte pyssla speciellt mycket. Jag är rent av usel på att pyssla. Men nu tror jag att jag har lyckats! Jag har pysslat ihop en musikmöbel *häpp!!!! Snygg va??? :)

39941-478  39941-480  39941-479  

 Så här gör man:
1. Man tager ett avdankat designerbadkar (gärna Foster Wall men det fungerar säkert även med Philippe Starck).
2. Man tager en avdankad Bruno Matthson ellipsbordsskiva (fungerar säkert även med Fritz Hansen). 
3. Man lägger skivan på badkaret
4. Man ställer musikanläggningen ovanpå skivan
5. Lyssna och njut!

:)

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hmmm, kanske skall försöka sälja idén....till något nytt ungt designconcept.... eller kanske inte?!
Passar kanske i compact living av något slag? ;)

Postat av: puppan

Lotten - ja det kanske blir en ny trend :)

Nä jag skall sätta in en annons på badkaret och björkskivan tänkte jag försöka använda som skrivbord såsmåningom.

2007-03-09 @ 17:00:55
URL: http://renovering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback