"One of You Will Be Going Home Today"

Ännu en reality-såpa vi säkert kommer att få se i gamla Svedala: Top Design. Vad jag förstår har premiärsäsongen precis avslutats over there. Undrar just hur många gånger man kan använda samma koncept :) ??

"Top Design - A reality-competition series in which aspiring interior designers square off in challenges that involve decorating rooms and homes. The winning prize includes $100,000 to jump-start a career in design; and a magazine spread."


Samma rum - två inredare.
39941-581  39941-582

Youtube-episode.

Washington Post artikel om Top Design.

Jag brukar vanligtvis inte titta på inredningsprogrammen som visas. Känner jag mig själv rätt så kommer jag dock att hamna i soffan framför tv'n om denna serie kommer hit :-0. 
 


Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Åh, jag visste inte om det här! Kul! Så annorlunda rummet blev, alltås vad olika det går att göra ett rum liksom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback