Borta bra, men hemma bäst!

Det stämmer det gamla ordspråket!

Var dock upp en snabbis och kollade i lägenheten nu ikväll när planet landat. Målarna var inte klara som de har sagt att de skulle vara *morr*. Elektrikern hade knappt börjat montera strömbrytare och väggkontakter *morr*. Imorgon blir det upprumpning av dem båda!!!! Fasen att man skall behöva hålla folk i handen!!!!

Har möte på eftermiddagen imorgon med glasmästarkillen. Han skall måtta glasskivan som skall sitta ovanför granitskivan i köket. Granitskivan är för övrigt omlagd under tiden jag varit borta. Kollade snabbt på den nu ikväll och det såg nu bra ut. Den där stora spegelväggen har jag fortfarande inte fått ett pris på. Det är lite oroväckande tycker jag. Förmodligen går den inte att göra i ett stycke *gråt*. 

Planen är att på måndag skall allt skräp ut ur lägenheten, inklusive allt papper som täckt golven. Det skall bli kul att se alla golv nylackade!!! Till på onsdag har jag bokat byggstädning och sedan är det bara att flytta in!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback