Beslutsångest

Jag håller (pinsamt nog) fortfarande på att fundera över strömbrytare/dimmers/eluttag.

39941-176

Längst till vänster ligger Eljo Renova, i mitten Byggfabrikens dimmer och uttag i porslin, till höger Jungs moderna aluminium.

*sucka, sucka*

Tycker Jungs aluminium är snyggast. MEN det blir nog tyvärr lite för iögonfallande och modernt. Den i porslin har en härlig finish och känsla. MEN det finns inte för ethernet, termostater etc. Så då måste jag komlettera med någon annan serie. Dessutom har den egentligen alldelens för lång leveranstid. Eljo Renova kan jag få installerade på studs och de är i gammal stil. MEN...ja jag vet inte...det är något som gör att jag tvekar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jung säger jag bara...jung! De har alla möjliga tillbehörer, du slipper oroa dig för att bli tvingad och blanda olika serie.

2007-10-18 @ 00:59:18
Postat av: puppan

Oj...det är lver ett år sedan vi bestämde oss :). Det blev ursnygga Jung i köket och badrummen (som modernt designade) och byggfabrikens gamla i porslin i de andra rummen i äldre stil!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback