Äntligen fredag

Varför finns det inga roliga emoticons man kan använda här på www.blogg.se ??? Idag har varit en motig dag :(.

Elektrikern har inte fått produkterna från grossisten ännu. Målaren har målat "vägghimmelen" över badkaret i stora badrummet och det blev riktigt uselt *sucka*. Fick pris på spegelväggen och den var cirka tre gånger dyrare än tidigare prisuppskattningar. Det är dessutom några klinkerplattor i badrummet som sticker ut några millimeter för mycket som retar gallfeber på mig. De sitter precis så att man ser dem när man kommer in i badrummet. Måste nog be kakelkillen fixa det. Trodde att jag kanske skulle kunna se förbi det, men det gåååår inte. Så det blir nog till att knacka ner en halv vägg kakel i badrummet. Bläääääääääääääääää.

Det enda som var positivt var att glaspartiet över granitskivan i köket verkar vara "a piece of cake" att tillverka + att kostnaden var lägre än förväntat. Alltid något.

Nä....nu korkar jag upp en vinare och tänker på lite roligare saker!!! :)

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Ja, det låter bra! Sitter själv med en glas rött och det är gott! Fredag är härligt!!!

Postat av: saravillfara

Vilket projekt ni har på gång här :).
Lägenheten verkar fantastisk, och ni verkar ha god smak med allt ni företar er, ska bli väldigt spännande att se när det är klart och inrett.
Verkar bli något alldeles extra, hoppas alla små byggdetaljer till slut blir så där bra som du vill ha dom. Lycka till med slutspurten nu, såvitt jag förstår är inflyttningen ganska nära nu?

2006-09-23 @ 13:39:48
URL: http://saravillfara.blogg.se/
Postat av: puppan

cleo - mmm..röttvin är en gudagåva. Just nu kör jag Brolio som husvin :).

saravillfara - vad kul att du gillar det du ser! Jo det är ett jätteprojekt...men nu äntligen så börjar jag se en ände på allt :). Och nu vill jag ju bygga ett hus från scratch :0 .

2006-09-23 @ 23:38:38
URL: http://renovering.blogg.se
Postat av: Camilla

Usch vad tråkigt när det inte lbir bra :( Hoppas allt snart blir tiptop.. Vill se fler bilder ;)

2006-09-24 @ 14:48:53
URL: http://camilla.hopto.org
Postat av: puppan

camilla - fast jag är nog lite väl petig kanske *blush*. Fler bilder kommer vartefter :).

2006-09-25 @ 00:32:24
URL: http://renovering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback