Nyskapade behov

Det är ju rätt lustigt vad fort man skapar sig nya behov. För ett år sedan köpte jag en ny mobiltelefon. Valde då genast bort de med videokamera för jag kunde absolut inte se att jag skulle ha någon användning av det. Trots att jag är rätt så "ITfierad" i övrigt, så kände jag inget behov av kamera. Hade ju redan en bra digitalkamera.

Men oj vad det har ändrat sig. Det är ju till och med så att butikspersonal tycker det är konstigt att man inte har kamera i mobilen nuförtiden. Jag var på en butik och kollade handfat för en tid sedan och frågade efter en broschyr. "Nä du får ta en bild istället..vi har tyvärr ingen broshyr ", sa han. "Vaddå bild??", sa jag. "Ja med mobiltelefonen alltså", sa han.  Han var dessutom i 60-års åldern så jag kände mig väldigt ute faktiskt :). Sedan dess så har jag saknat en kamera i mobilen flera, flera gånger.

I helgen tappade jag min mobil i......toaletten....(ask no more :0). Den är stendöd. Det passade ju rätt bra faktiskt!!! :). Har varit ute och rekat marknaden ...tröttsamt. Men det blir nog en Sony EricssonK800i.

39941-254

 


Kommentarer
Postat av: Mark

Jag har en SE K800i. Den är bäst.

Postat av: puppan

Mark - åh vad bra :).Jag har nog valt rätt. Jag inte hört någon som har varit missnöjd med den.

2006-10-10 @ 18:45:55
URL: http://renovering.blogg.se
Postat av: LoX

I toaletten?

Jag har ingen mobil (jag veeeet.... jag och maken är de sista i Sverige), men däremot har jag en bra kamera.

Snygga lampor!

2006-10-11 @ 11:26:14
URL: http://lo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback