Till salu

Någon som vill köpa ett Foster Wall inbyggnads-badkar???? Det har varit ett jäkla hallå med detta badkar. Det var nämligen en skönhetsspricka på kanten i det badkar som var levererat först. Det har varit massor av turer fram och tillbaka för att få det utbytt. Det är ju helt idiotiskt vansinnigt dyrt detta badkar *rodnar* eftersom det är ett sk. designerbadkar från Hoesch. Tillverkat av samma firma och i samma material som Philippe Starck badkaren. 

För att göra en lång historia kort så har jag nu två stycken innerbadkar :). Det ena har således en skönhetsspricka uppe på kanten. Den syns inte så mycket men den finns där iallafall. Påverkar dock inte alls själva användningen av karet. Listpriset för detta kar är runt 20 000 SEK *ojoj* ...jag säljer det billigt ifall någon är intresserad. Jag hade tänkt ta ut det på landet först...men det är för stort för att få plats i det badrum vi har där. Det är 190 cm långt och 103 cm brett...dvs ett badkar att njuta av/i.

Är någon intresserad så kan ni maila
[email protected].  Det är vansinnigt snyggt!!!

39941-276

Så här ser en variant av det ut inbyggd.

39941-277

Så här ser det ut när det är "freestanding":


39941-24


Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Ojoj, vad frestande... Tror dock tyvärr inte att modellen passar i vårt badrum då både ena kortsidan (där blandaren sitter) samt ena långsidan står mot en vägg, men jag är väldigt frestad att byta ut vår enormt fula badkar...

Postat av: puppan

Synd...mycket synd.

2006-11-16 @ 23:50:14
URL: http://renovering.blogg.se
Postat av: cleo

Aaaaaaaaaaaah, jag vill ha!!!!! Men vi ska inte renovera det badrummet på ett tag och har inte finanser till det just nu. Jisses, vad snyggt det är. Jag blir helt sjuk, det är ju drömmen!!! Jag gillar det mest fritt stående. Så vackert. Suck!

2006-11-17 @ 08:11:34
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback