Rostigt

Var uppe i lägenheten och tog lite bilder idag. Här är några från badrummet. OBS att jag är en rätt usel fotograf och jag tror jag behöver en kamera med bättre vidvinkel för att kunna ta bra bilder inomhus. Skulle behöva tips på bra kameror - får ge mig ut och leta på nätet.

39941-106       39941-108       39941-109     39941-110
Badkaret skall placeras invid fondväggen. I duschen (som har helt inbyggda blandare) har jag gjort en hylla för schampo etc.  Mitt emot badkaret/fondväggen skall det bli en hel spegelvägg med blandare och bänkskiva som kommer ut ur spegeln.

Är jättenöjd med färgerna. Den rostiga plattan går väldigt fint mot det sammetsbruna golvet och de mattbeiga väggarna :). Plattorna är ännu inte rengjorda så det blir nog lite klarare färger i slutändan.


Kommentarer
Postat av: patrou

One can see how different colors and textures work.. nice examples

Postat av: puppan

patrou - I'm glad you like it :). I belive this spa will be a really nice place for relaxation and contemplation .

2006-09-07 @ 23:21:57
URL: http://renovering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback