Busy, busy...

Det börjar dra ihop sig nu! Massor med små, små beslut som måste tas i real-tid. Idag var jag och handlade dörrfoder, kvartsstav och taklist. Ringde Conny och sa att han får fixa det nästa vecka.

Christer håller för fullt med stora badrummet. Det blir sååååååååååå jättesnyggt *hurra*. Jag är otroligt glad att jag valde mörkt golv. Var väldigt velig om jag skulle välja ljust (samma platta som på väggarna) eller mörkt golv. Valde till slut mörkt och det kommer att bli hur bra som helst.

Magnus ringde och sa att badrumsmöblerna är klara. Spännande. Hoppas att de blev bra. Jag har ju inte sett dem alls utan bara specat på ett papper hur jag vill ha dem! Iom att de är klara så fick jag eld i baken att kontakta glasmästaren för att beställa den stora spegelväggen. Det måste jag fixa nästa vecka.

Nästa vecka blir det även en tur till Köpenhamn med Lennart. Vi skall kolla lite belysning och har stämt träff med en belysningskille där. Behöver bestämma hur vi skall ha det i hallen och även ovanför köksön.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback