Foscarini Allegro Ritmico

Jag har bloggat om den tidigare. Igår sprang jag på ett exemplar som är nedsatt 75% .... rena rama fyndet alltså. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag skall slå till eller ej.

Den är stor - 81+ cm hög och 75 cm bred. Men ÅH vad snygg den är!!! Platsen den skall hänga på är i sådanafall gäst/arbetsrummet.... men blir den FÖR stor där??? Höjden är inga problem - det är ju 3.60 i takhöjd. Frågan är om rymden är tillräcklig för att den skall "göra sig".

Den består av ett antal svarta bockade stålrör som man hänger på själva armaturen i en speciell formation.



                             

                            


Kommentarer
Postat av: Linda P

Ahhhhh, vad väntar du på!?!?? KÖP! :)

Postat av: Sara

Håller med linda! Den är underbar! KÖP!! :)

2008-09-03 @ 22:14:02
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Helt klart köp!

2008-09-04 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback