Ny höstbelysning

Kunde inte låta bli.



Ända sedan jag för första gången såg Marcel Wanders enormt stora lampa "Extra Big Shadow" från Cappellini har jag varit förälskad. Den är två meter hög och skärmen är en meter i diameter.

I love Lauritz!! Helt plötsligt fanns den där .... och den blev min ... för en bråkdel av nypriset!!!



Hur snygg är den??? Hur bra passar den i det där hörnet?? Så himla nöjd!

Nu väntar jag bara på att min kinabyrå (som jag tidigare ropat in på Lauritz) skall bli klar hos lackeraren. Den skall få samma röda färg som pallen Ingvar :). 


Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Vad roligt (både att din blogg är uppdaterad samt att du fick tag på lampan till ett bra pris)!

2009-09-04 @ 22:05:04
Postat av: puppan

Heej Katten!! Kul att höras igen :).

2009-09-05 @ 01:25:04
Postat av: Anna-Karin

Grattis till fyndet! Vi försökte fynda dödsläckra läderfåtöljer till biblioteket på lauritz, men det gick mindre bra. :)

2009-09-15 @ 10:50:32
Postat av: stina

Hejsan



Vet du vart man kan få tag i lampan big shadow?

svara gärna på min blogg.

Tack på förhand

/stina

Postat av: Niclas

Halkade in på din blogg. Mycket att titta på och läsa ;o) Jag håller på och renoverar och bygger det var så jag landade på din sida..

Mvh Niclas

2012-04-11 @ 17:30:43
URL: http://www.biobygget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback