Long time

Hoppsan vad tiden går fort!!! Har inte bloggat sedan nyår. Nåväl det har inte hänt så mycket på inredningsfronten att rapportera.

Har varit i Australien och haft det varmt och skönt i en månad!!! Fantastiskt land!!!

Igår kom äntligen den runda Rose-mattan från Design Online som skall ligga i burspråket efter 12 veckors leveranstid. Rullade förväntansfullt ut den och ...... de har levererat fel färg. Fan vad arg jag blev rent ut sagt *argarg*. 

Jag har beställt en vit med svart kontur på rosen. De har levererat en svart med vit kontur på rosen. Så himla irriterande att behöva vänta ytterligare 12 veckor. Tydligen görs den bara på beställning så den finns inte i lager.

Nåväl, fick möjlighet att testa storleken i allafall och den passar utmärkt! Det var nästan så jag tänkte behålla den svarta ett tag men ... nej den blir för mörk.




Mattan som ligger där idag är snygg i färgen men är dock alldelens för liten.


Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Vad roligt att du är "tillbaka"! Det låter som om du har haft det riktigt härligt!



Mattan i vitt kommer att bli toppen- jag håller med om att svart blir ganska mörkt.

2009-02-24 @ 22:06:13
Postat av: Anna-Karin

Du har det så himla läckert hemma! Man blir alldeles kollrig! Jag tror också att ljusare matta får dina stolar att framträda bättre, som det är nu flyter de lite in i mattan.

2009-02-25 @ 09:07:00
Postat av: Jempa

Men vad surt med fel färg! När man väntat så himla länge liksom.

2009-02-27 @ 23:51:56
Postat av: knivlisa

Din alldeles underbara kommentar fick ett eget inlägg. Hope you dont misstyck ;-)





Postat av: Sara

stort tack för ditt tips om äggmjölk - men har en fråga vad gäller kokosfett: är det någon speciell sort??

2009-03-18 @ 13:46:14
URL: http://traningsgladje.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback