Sängbord

39941-768 39941-767

Fick mina sängbord igår. Har letat länge efter något lämpligt men har inte hittat några som jag gillat (förutom Asplunds Snow .... men det är lite för smalt). Antingen var designen bra men måtten helt fel. Eller oxo var måtten bra men designen inte 100. Så jag blev lite trött och ritade ihop ett eget tillsammans med möbelsnickaren. Det blev helt ok. Enkelt och stilrent. I vaxad valnöt. Med en låda och ett hyllplan av kromade rör.

Lite kul med att det blev vaxat. Borden skulle ej hinna lackas före jul så lack-alternativet gick bort. Oljad valnöt vill jag ej ha eftersom det lätt blir fläckar av vattenglas och morgonkaffekoppar. Möbelkillen kom då upp med idén att vaxa ytan och det blev himla snyggt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hejsan!
Jag jobbar för ett företag som heter Reco. Vi letar efter testpersoner som kan uttrycka sig väl i skrift och tycker att du är klart intressant. Är du intresserad av att veta mer, hör gärna av dig till mig på [email protected]. När du läst detta får du gärna ta bort denna kommentar.
Ha en bra dag!

2007-12-20 @ 14:13:57
Postat av: Frida

Snyggt, själv har jag köpt mina från Umbra. Liknande trä men runda.

Postat av: puppan

Aha. Jag var inne på rund form ett tag men det blev inte så. Egentligen tycker jag nog att sängbord, precis som garderober, är ett nödvändigt ont. Oftast gäller det att hitta det som är minst fult :).

2007-12-20 @ 18:53:59
URL: http://renovering.blogg.se
Postat av: Katten Pejst

Jättefina!

2007-12-23 @ 18:36:55
URL: http://kattenpejst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback