Övernattningslägenhet

Idag har rörmokaren varit i lägenheten och installerat wc'n i stora badrummet + det lilla handfatet och blandaren!! Hurra! Nu kan man faktiskt börja övernatta!!!

Litet handfat och vägghängd WC-stol från italienska Catalano. Kombinerat med inbyggd blandare från Vola i en miljö med den rostiga plattan (Corten B från Tau). Ja, vad skall man säga? Det blev helt enkelt supersnyggt !!!!

39941-124    39941-123
39941-122

(Bilder från
www.catalano.it och www.vola.se ).  

Har även haft möte med elektrikern som kom upp i lägenheten idag. Vi gick igenom i detalj alla uttag och dimrar. Känns som att det blev typ en million stycken som skall beställas :). Jag har rätt många uttag och jag hoppas att jag har satt dem på rätt ställen. Men det återstår att se tills man har bott in sig ett tag.  

Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Nu vill jag se bilder;-)

2006-09-06 @ 12:44:21
Postat av: Frippouille

Hej,
er vägghängda toalettstol från Catalano är så snygg! Vad finns det för återförsäljare i Sverige?

2008-03-22 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback