Nya tallrikar

Har hållt utkik rätt länge efter några helt vita, enkla, schyssta tallrikar till vårt nya kök. Har tänkt att de får bli temporära tills vi hittat den rätta serien vi vill ha. Igår sprang jag av en händelse på precis det jag letat efter. Höganäs Keramik har kommit ut med en ny blank vit finish på deras matdelsserie. Jag har sneglat på dem förr, men inte riktigt gillat den matta, lite sträva finishen. De här glansiga gav en helt annan feeling! Köpte genast på mig lite stora tallrikar, assietter och djupa tallrikar. Att det var en av de sista dagarna med 25% rabatt var ju inte heller direkt fel :). Testade dem igår till hummern och de fungerade alldelens utmärkt. Känner dessutom att de är så snygga och diskreta att det egentligen inte finns någon anledning att se dem som temporära utan istället som ett startkit!!!

                                             39941-229  39941-228  39941-227


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback