Bloggträsket

Ja där har man ju definitivt hamnat! Fast ännu så länge ser jag det i positiv bemärkelse. Jag har hittat finfina bloggar som ger MASSOR med inspiration här på nätet.  Bl.a har jag hittat till Isa . Hon gör fantastiska illustrationer. Har funderat lite på att anlita Isa till att göra några privata illustrationer till köket. Bara till mig. Exklusiva. Det finns en plats i köket där jag hade tänkt att hänga upp en flådig tavla. I portalen bredvid matbordet. Dvs. här:

39941-67

Men nu har jag nog tänkt om. Det vore kul att ha t.ex fyra illustrationer med tema kök/middag/laga mat/gourmet/vällust hängades där. Tror det kan bli jättebra och kul om de är specialdesignade för mitt kök.

Mailade Isa idag och hon verkar intresserad så det skall bli jättespännande att följa processen!!! Tror det kommer att bli jättefina :). Vilken superbra idé *nöjd* . 

Kommentarer
Postat av: Katten Pejst

Vad roligt! Vi beställde tre tavlor till vårt vardagsrum av en konstnär och blev supernöjda- det känns extra roligt nu då vi vet att de är gjorda just för oss.

2006-09-08 @ 09:05:42
Postat av: puppan

Ja precis! Just att de är specialgjorda för just den platsen blir ju nåt alldelens extra!

Postat av: Jonas

Du kan ju alltid kanske hitta någon snygg bild på www.deviantart.com och sen "framkalla" på Canvas t.ex. på www.korthuset.com. Det har jag tänkt!

2007-01-12 @ 17:34:55
URL: http://www.myuninstalledlife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback