Auctions

Jag gillar auktionssiter som t.ex www.lauritz.com . På Lauritz kan man tillbringa timmar av surfande :). Är ute efter någon typ av rokoko-fåtölj och även ett stort, maffigt gammalt klädskåp. Tror lägenheten kommer att må bra av att ha lite nya "gamla" möbler som redan har en själ. Det gäller bara (som vanligt) att hitta dem.

Har inte hittat "den där" fåtöljen ännu. Jo förresten...den fanns där för några månader sedan. Precis rätt shape på den. Jag var upptagen exakt det klockslaget när auktionen gick ut så jag satte maken på att ropa in den.  Han schabblade bort den medelst handhavandefel *arg*. Hade nog garanterat fått den annars. Men men, det var väl inte meningen jag skulle ha just den fåtöljen ....jag är fatalist!!! 

39941-126  39941-127

(Bilder från www.lauritz.com ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback