C.P.Hart

Vad gäller badkaret så hade jag lite huvudbry innan jag bestämde mig. Det fanns nämligen inte att beskåda på ett enda ställe i hela Sverige. Det fanns inbyggda...men jag ville ha ett fristående. Fanns inte i Sverige och ej heller i Köpenhamnsområdet *mutter*. Man vill ju dock gärna känna på en så viktig produkt innan man köper den!

Jag surfade lite på nätet och hittade firman 
C.P.Hart - (No Ordinary Designs) i London, som säljer badrum och kök. "With over 70 years of experience, C.P. Hart remains fully committed to being at the forefront of cutting edge bathroom design and specification. We welcome industry professionals and private customers to view the world's finest designs, with an emphasis on style, exclusivity and innovation."

De hade ett showroom nära Waterloo Station i London. Jag ringde dit och frågade om de hade detta badrum i utställningen, och jojomen det hade de visst det!!! Så vi tog Ryan Air till London över en weekend och kollade badkar och åt god indisk mat!!! Biljetterna kostade 2 SEK t.o.r (+ flygskatter då). :)

39941-249 

C.P.Hart hade ett ENORMT showroom. Superkul var det att se. De hade i princip ALLT i designväg kändes det som. "Mitt" Fosterbadkar stod i ett skyltfönster så det var lite halvt om halvt pinsamt att gå omkring där i skylten och känna på badkaret :). Men det var om möjligt ännu snyggare i verkligheten! Så det var bara hem och beställa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback